Duktilni (armirano-betonski) piloti su temelji budućnosti – umjesto masivne ploče ili trake, noseću sposobnost stječete tankim, visoko-nosivim štapovima Ø 15–40 cm koji se buše u tlo do nosivog sloja 5–25 m dubine. Rezultat: 50 % manje betona, 70 % manje iskopa, nula šutiranja susjednog objekta i mogućnost rada na uskim parcelama.
Kod nas sve počinje geotehničkim sondiranjem: u 48 h znate koliki promjer i koliko pilota vam treba. Koristimo hidraulične vrtne bušilice nemčkog proizvođača – radimo i u kućnom dvorištu širini 2,5 m bez raskidanja ograde. Beton dostavljamo pumpom do 60 m udaljenosti, a armira se termički valjanom čelikom Ø 12–20 mm po DIN 488.
Uštedite vrijeme i novac: piloti su spremni za daljnju gradnju već nakon 7 dana, a cijena je fiksna – bez iznenađenja „našli smo kamen“ ili „mora se produbiti“.
Povezane usluge: Geodetski radovi, Temeljna ploča, Spravljanje konstrukcije
Cijena duktilnih pilota ovisi o promjeru, dužini, količini i trenutnoj kotaciji čelika na svjetskim burzama. Kako bi vam olakšali planiranje, izračunali smo prosječne troškove za kuću površine 150 m² s jednostavnom temeljnom pločom.
U tablici su prikazane tri najčešće varijante: male kuće, višekatnice i industrijski objekti. Cijene uključuju rezanje, komiranje i dopremu na gradilište u radijusu 50 km od Zagreba.
| Usluga | Opis | Cijena (EUR) |
|---|---|---|
| Duktilni piloti Ø8–Ø12 mm | Rebrasti B500C, isporuka + rezanje, do 2 t | 1,15 /kg |
| Duktilni piloti Ø14–Ø20 mm | Rebrasti B500C, isporuka + rezanje, 2–5 t | 1,05 /kg |
| Armiračka mreža 15×15 cm | Paneli Q188, uključujući žicu za vezivanje | 8,90 /m² |
| Rad armirača | Postavljanje i vezivanje – cijena po satu | 25,00 /h |
Rebrasti B500C, isporuka + rezanje, do 2 t
Rebrasti B500C, isporuka + rezanje, 2–5 t
Paneli Q188, uključujući žicu za vezivanje
Postavljanje i vezivanje – cijena po satu
Napomena: Cijene su iskazane bez PDV-a (25 %) i vrijede za narudžbe s najavom najmanje 3 radna dana unaprijed.
Prije nego što armirači krenu na teren, provjerite da li je projektom predviđena klasa duktilnosti B500C ili B500SP. Razlika između “običnog” B500A i duktilnog B500C je u minimalnom elongacijskom postotku – kod B500C on iznosi 7,5 %, što znači da čelik “pusti” prije nego pukne.
Također, obratite pažnju na udaljenost sidrenja (lbd) i minimalni presjek pri savijanju. Ako se piloti prekratko zavuču u beton ili se preagresivno saviju, može doći do mikropukotina koje će se tek kasnije pokazati korozijom.
Ne bez statičkog preračuna. B500A ima nižu duktilnost, pa se mora povećati presjek ili dodati novi armopošev.
Standardni rok je 3–5 radnih dana; za količine preko 10 t ili nestandardne promjere 7–10 dana.
Vezane su uz LME kotaciju čelika i ažuriraju se svakog ponedjeljka. Možete zaključati cijenu unaprijed za 30 dana.
Nema tvrtki za grad Dubrovnik